czwartek, 11 sierpnia 2016

Przełom(-y)



"Przełomy" nazwane według jednego z portali, kolejną perłą architektury w Szczecinie....to budynek prawie niewidzialny. Mowa tu o otwartym w styczniu tego roku Muzeum Narodowym w Szczecinie - Centrum Dialogu Przełomy. Zachęca do poznania współczesnej historii Szczecina czyli ważne przełomy, które miały miejsce po 1945 roku. Zaprojektował to miejsce Robert Konieczny, twórca pracowni KWK Promes.
Szarość i gładkość tej wielkiej "piwnicy" koresponduje w kontraście do stojącej naprzeciwko ostrej i białej Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza. Surowość i prostota te
go podziemnego muzeum są wspaniałym tłem pod współczesne stylizacje (moje również).

Wielką inspiracją do stworzenia tej stylizacji był styl, jaki lansuje na wybiegach Alessandro Michele dla domu mody Gucci. Pokazał nam świeże spojrzenie na lata 70. Także w moim looku nie mogło zabraknąć przerysowanych okularów, satynowej haftowanej bomberki i całej masy błyskotek na dłoniach. Tak bardzo rzucających się w oczy podczas pokazów Gucci, tak u kobiet tak jak i u mężczyzn. Do całości zestawu dobrałem błękitny t-shirt i  białe spodnie, z gładkiego materiału. Na końcu postawiłem na klasyczne białe buty sportowe. Nie są to do końca zwykłe buty, to takie "disco adidasy", gdyż mają świecące podeszwy. Tylko na zdjęciach tego nie widać, ale w nocy dają oszałamiający efekt.

Także ta stylizacja łączy w sobie pamięć o przeszłości z tym co nowoczesne. Tak samo jak miejsce dzisiejszych zdjęć: nowa forma zawierająca w sobie pamięć o dawnych dziejach.

Wierzę, że mój look będzie dla mnie i innych przełomem do tego by nie bać się bawić modą.





Zdjęcia Tomasz Polit @riseim



Mam na sobie:

Kurtka: Zara
T-shirt: New Yorker
Spodnie: Zara
Buty: Cash Money
Okulary: Born86.pl
Pierścionki: Pull and Bear

Wspaniałego dnia życzę i nie zapominajcie o waszej przeszłości o tym co was ukształtowało.
P.P.P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz