czwartek, 1 września 2016

Powroty

Wrzesień. Ten miesiąc jest dla większości definitywnym zakończeniem okresu wakacji. Powoli lato zmierza ku końcowi. Natomiast w  sklepach dobiegają końca wyprzedaże. Jednym słowem kończy się wszystko; co słoneczne i kolorowe za oknem, co było wyczekiwane przez cały rok, wakacyjne zakupowe szaleństwo. Także tam, gdzie coś się kończy musi się też coś zacząć. W tym właśnie miejscu zaczynają się powroty.
Dla jednych oznacza to powrót, do domu, do szkoły, dla innych do pracy, a jeszcze innych na uczelnie (ci ostatni są najszczęśliwsi, do października).

Pomysł na dzisiejsze zdjęcia zrodził się z wałkowanego rok w rok  przez bloggerów hasła: ''back to school", więc pomyślałem czemu i ja nie miałbym wam zaproponować swojej wersji. Dlatego i miejsce zdjęć nie zostało wybrane przypadkowo. Dzisiaj znajdujemy się na boisku Szkoły Podstawowej nr 71 czyli mojej podstawówki, do której kiedyś uczęszczałem. Powstała na przełomie 1960-62 roku, jako jedna z tysiąca szkół, które państwo postanowiło wybudować na 1000-lecie naszego kraju. Jedną z osób udzielających się w tworzeniu i budowie szkoły był mój dziadek.

Wszyscy doradzają nam jak ubrać się na rozpoczęcie roku szkolnego, Za to moja stylizacja idealnie nada się na pierwszy dzień nauki w szkole. Jest luźna niezobowiązująca, wręcz sportowa, co nie oznacza, że już nie modna. Proponuję monochromatyczny zestaw w jednym z najbardziej gorących kolorów ostatnich sezonów czyli khaki. W świecie mody zawitał z powrotem między innymi za sprawą Kanyego Westa i Adidasa w kolekcji Yeeze. Jak już zdążyliście się przekonać mam na sobie kolejną kurtkę typu bomber, w których ostatnio jestem zakochany. Tym razem kurtka jest gładka, matowa bez żadnych haftów. Zestawiłem ją z dresowymi spodniami w podobnym kolorze, o kroju trochę baggy przez obniżony krok, a trochę  stylizowane na spodnie motocyklowe przez szwy z przodu. Dla dopełnienia militarnej zieleni dobrałem kolorystycznie t-shirt i wygodne sportowe buty z łączonych materiałów. Czapka bejsbolówka to mój taki ukłon ku dzieciństwu, kiedy to wszyscy je nosiliśmy w dzieciństwie. Stylizacja sprawdzi się świetnie na codzienne podboje świata i szkoły.

Przy okazji, że mamy pierwszego września chciałbym wszystkim wam życzyć, jak najlepszych i najmilszych powrotów, gdziekolwiek one by nie były.




























Zdjęcia Tomasz Polit @riseim

Mam na sobie:

Kurtka: Bershka
Spodnie: Pull and Bear
T-shirt: New Yorker
Buty: Nike
Czapka: Reserved

Pięknego dnia życzę wszystkim!
P.P.P.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz